Torsdag och snart är det helg igen


Veckan har gått lika fort som vanligt, sjuukt ju! Riktigt skönt väder ute idag, det blåser inget och det är ganska varmt ! skönt som fan, fick jobba även idag.. tackar ! fick man ju ihop lite timmar tillslut och det är ju ruggigt bra !!

Inte har jag kunnat se va jag ska få för lön från vendator heller, hoppas det inte strular nu för då blir jag TOKIG, måste ha pengarna imorgon.. men det ska ju inte vara nå problem om dom inte har slarvat bort papperet .. de får vi hoppas att dom inte gjort .... man blir ju lite smått orolig.... kunde se redan igår eftermiddag va ja skulle få från viken ... nåja återstår o se!

Imorgon är jag ledig och HELA HELGEN, dt skulle bli toppen väder.. sjuuuukt bra!!

nu lär jag göra mig redo...

tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0