Solen skiner och jag med den!


Vårkänslorna bara spirar över allt när solen tittar fram, underbart! Igår när jag tog min lilla tripp mot Billan på kärran så kände jag hur skönt det är att bara glida runt på kärran när det är så här .. torrt på marken och solen skiner, sweet som fan vill jag lova!! ska ta kärran idag också o glida runt lite på kungsgårdens gator, lär ju passa på när solen skiner !!

Jens sover än, annars äre han som brukar vara klarvaken vid den här tiden men icke, ska ta mig en kopp kaffe nu tänkte jag så man är pigg och alärt .. ikväll blir det lite kneg nere vid sjön, undra vem man ska fördriva sina 3,5 timme med där nere ? hoppas nån trevlig prick :-)

nåja nu ska ja kila vi höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0