Shopping !!



Strålande sooool, underbart !! På eftermiddagen ska jag och jossie åka in till Gävle och shoppa, Trevligt !! Längesen man såg henne nu, igår jobba jag som sagt min sista dag .. suck!! Less på de här jobbletandet ...

Igår va vi hem till mallan, min butikschef .. åt gott och jag fick en present av mina älskade arbetskarater, ni är gooa ni!! och jenny hade fixat ett fint kort på mig ;) haha.. kom hem efter tolv så då va det bara o hoppa in i duschen o sen sova.. mitt hår står precis åt ALLA håll haha..

undra om jag ska inviga min skinnjacka idag? Den är juuu så snygg, tack syster du pricka PRECIS RÄTT.. den va grym! Hon kan hon min syster.. massa kärlek till dig!!

Mina fina sneakers som jag fick av jens och jessica skulle passa kanon till jackan o det fina vädret.. man blir ju så glad av de här vädret !! finns lixom nästan inge bättre :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0