Onsdag och dags för en heldag på jobbet igen!



Dom fråga igår om jag kunde börja halv tolv istället, så det känns riktigt fint de! Får man nån timme till, toppen .. fan sjukt less på att gå som extraanställd .. skulle inte va helt fel att få ett fast jobb, men men så är livet .. kan va hårt vissa stunder, men isommar blir det nog mkt jobb om jag vill o kan.. det är ju en bra sak iaf! thailand ska bokas så äre bara vi ska iväg .. måste iväg .. fan nu när man kommer få pengar tillbaka på skatten o har nästa hela resan betald..så då lär man ju passa på att åka ! =)

ska väl börja göra mig klar bussen går om ca en timme .. skulle igenligen vela åka med tio över elva.. så slipper ja komma så tidigt .. men jaja så äre ..

ska ta mig en kaffe så jag blir pigg.. börjat bli sjuk nu, klias/svider i halsen.. o det klias i öronen lite då och då, bara stå ut den här dagen .. kan inte missa dom här timmarna ...


justja har ju börjat slinga håret så jag ska bli ljus till sommaren .. efter andra gången vart ja riktigt ljus .. kul o mixtra lite!


ha en bra dag nu..

tjao

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0