Kanon!!


Jobba 9,5 timme igår, så om man får jobba såhär varenda gång dom ringer då blire timmar ganska fort iaf! fick förfrågan om jag vela jobba på söndag också, stå i GLASSEN !*HJÄÄLP* jag har försökt mig på att fixa mjukglass igår haha.. äh får man göra några gåre nog bra ! skönt att man fick ett till pass och det är ett "flex" pass också .. kanon de!  så då slipper jag städningen *skratt* ja igår va det inte roligt o stänga då det kom in folk ca 14 st som skulle ha mat FEM I SJU! bara se glad ut det och fixa maten =))

De ska bli intressant o se hur det går att fixa mjukglass på söndag igår gick det inte såå bra men de va min första glass också .. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0