Jävla 1 april jag som..


HAHAHA.. jag är fan ganska lättlurad ibland,  jag skulle abslout inte bli LURAD IDAG.. och speciellt inte av MATS!haha och va äre som händer jo mats ringer från dolt nummer och med en tillställd röst berättar att han ringer från telia och frågar om det stämmer att jag har jobbat på kundtjänst åt dom och det stämde helt klart .. jag slutade ju som sagt igår.. mats säger att dom fått klagomål om att jag har varit otrevlig.. och jag säger att jag abslut inte har varit det.. då säger han att jag har svärt och bett denna man dragit åt helvete och då säger jag att jag kan säga på rakarm att jag INTE HAR BETT NÅGON ATT DRA ÅT HELVETE, HAHAAH sen märker jag att det är mats .. haha vart ju fan helt kallsvettig och en klump från min mage släppte när jag hörde att det va han.. JÄVLA 1 APRIL!!!!

HAHAH....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0