Huvudvärk och trött !


Så sjukt trött nu kan jag lova, men ska hålla mig vaken ett tag till.. ska cykla till Billisten och sola sen hem.. då ska jag lägga mig på soffan med ett glas iskallt vatten, ska börja vänja mig dricka det.. jag hatar vatten men när det är sådär RIKTIGT ISKALLT så äre gott, så nu ska jag dra ner på sockerintaget.. det är ju ett måste!! Det ger ju bara plusresultat också.. så ganska dumt av mig att inte göra det .. så nu ska sockersuget bort

Har fått sån jäkla huvudvärk också, nu får tiden gå fort så jag kan lägga mig i solariumet en stund o slappna av lite ..måste ju testa Buzz ikväll också .. bara ligga på soffankväll blire ! skönt som fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0