Börjde bli sjukt rastlös när man bara går hemma !


Jag som blivit arbetslös igen har nu gått hemma och rullat tummarna i några dagar, Tobbe ringde igår och fråga om jag vela jobba på tisdag nästa vecka och klart man kan det, går ju bara hemma så man tackar ju inte nej tll jobb!! Sen ringer han igen efter en timme och frågar om jag vill jobba idag, JAAA tack guuud.. för att dom ringer .. får jag jobba lite iaf! så nu har jag  lite jobb framför mig iaf, så lite hopp finns det allt ! alltid nått =)

På fredag är vi bjudna hem till jens mamma och pappa på påskmiddag, gött .. sen blire jobb på lördag! sen blir jag ledig några dagar.. hoppas vädret blir bättre till helgen, då kanske vi kan grilla ;)

nä nu ska jag fixa lite ...

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0