Taggad för 3 timmars jobb

Visst, inte många timmar men alltid nått så man får ihop liiite extra pengar!! hoppas jag får mer tider fram över..  eller det får jag ju men mer timmar per dag! det ska bli skönt o få in lite mer extrapengar, kan man kanske ÄNTLIGEN börja spara! Det är ju så mycke man vill, göra en tatuering,åka en sistaminuten,köpa massa kläder, shoppa på ikea,köpa tv osv osv osv.. listan kan göras sjukt lång! Men måste försöka börja spara .. alltid bra o ha sparade pengar i fall det händer något !

Hoppas det finns en tom plats för o jobba imorgon, tror inte de men hoppas! nu har jag varit hemma för länge nu vill jag jobbaaaaaaaa :0) ska nog ev åka ner till uppsala den 25:e hälsa på syrran o mina älsklingar miss them sooo!!

åh vill göra något med mitt hår också, nu börjar de bli lite för trökig frisyr men hur ska man ha de?! hmm .. vi får se

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0