skriver några snabba rader ...


Kom hem för en stund sedan från stan, va ner o kika runt lite med jessica hitta en sjukt skön stickad tröja som jag gillar grymt !! ska väl knäppa ett kort på den sen så ni får se !! ska göra mig klar snart o dra mig mot jobbet, dom här passen är verkligen inte skit kul.. speciellt när man bor en bit från jobbet .. men men bara stå ut.. lär ju ha pengar så.. men lite drygt äre ju .. åka dit o jobba ca 3 timmar kan bli 4 .. meen snart så är vi kungsboor kanske sjukt bra de!! yes.. har iaf knäppt lite bättre bilder på frillan idag så nu ser man ju slingorna bättre.. den bilden jag la ut igår ser man bara att det är brunt inte slingorna konstigt..

hoppas på utgång i helgen.. skulle ju vara sjukt roligt !!!


lär göra mig klar sen kila höööörs


 

Kommentarer
Postat av: jossan

vad fin du blev i håret =)

2008-09-30 @ 18:51:29
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0