skrämmande


fyy.. alltså de va ju nyss helg!? veckorna bara rusar iväg .. skrämmande fort också !! Nåja .. nu blire jobba till onsdag .. och nästa helg ska jag köra på en utgång så äre bara !! nu vare FÖR längesen jag hitta på något roligt!! så nu jäklar .. fan skit taggad redan. .men de ska bli såå kul o festa och så har man ju klipp o färgat håret så då blir man extra taggad weeeeohoho!! :))

köpt salta chips och cola . . jens har åkt iväg m pappa sin på marknad som börjar imorgon .. så jag blir helt solo ikväll då tänkte ja att jag kunde äta lite chips o dricka cola i min ensamhet .. hoppas d är nå bra på tv ikvälll :-)

Nä nu ska jag ta en dusch o dra på mig mina bästa mjukisbrallor och bara vara !! slappa runt o bara ha d gott nice de.. jobb imorgon

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0