Riktigt skönt !


La mig på soffan och sov i två timmar såå skönt! nu är man inte lika seg och tröft längre!! Syrran skicka ett mms på sin nya frilla så jääkla snyggt!!

måste verkligen göra något med mitt hår, men VAD?! ruggigt sugen på o kapa av det en bit igen men jag vet inte ... det är ju sjukt snyggt .. meen lite jobbigt m kort igen! hmm .. man kanske ska gå till frisören o se om dom har någora ideer om va man skulle kunna göra, tycker jag jag passar ganska bra  i kort .. men det är ju lite trökigt man kan inte sätta upp de osv .. jo man kan ju klippa så man kan sätta upp det men endåååå .. hehe vi får se helt enkelt .. här kommer lite bilder på olika frisyrer jag haft genom åren !! vilken tycker ni jag passar bäst i .. vilken färg tycker ni jag ska ha?! ni får vara lite till hjälp!! :)

tack gode gud att man ska jobba imorgon!!  redan tröttnat på o sitta hemma, dötrist!!!!!!!


      
   

      

     


Kommentarer
Postat av: jossan

jag tycker du nog passar bättre i mörkt än blont iaf :) Haha fyfan va blonda vi var på den där bilden:P

2008-09-10 @ 17:02:36
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0