Ny vecka nya tag

Då va det måndag igen, få se om denna vecka går lika fort som dom andra men det tror jag nog, jobbar fram till onsdag sen får jag vara ledig en dag, nice nice!! får se hur det blir på lördag, ruggigt taggad på en utgång!! sjukt längesen man va ut nu så nu äre dags igen känner ja hehe ..

sitter och väntar på att börja göra mig klar o traska till studio Q för en renovering av frillan, behövs! gud hur det ser ut nu .. hoppas på att pyret fixar till de till de bästa .. men de brukar ju bli kanon när hon sätter igång så :-) På engång efter jag varit där äre bara o kuta till bussen för att åka iväg o jobba .. hemma runt halv tio snåret skulle jag tro .. 

Ge mig 1 dec nu tack.. skulle va sjukt bra!! sjukt less på gävle och bussåkandet .. sen går det fort o¨åka buss iaf .. bara ca 7 min istället för 1 timme!! galet :-D

nu ska jag sluta skriva massa strunt och börja göra mig klar ..


over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0