Nu börjar nervositeten komma


Mmm.. börjar smått bli sjukt nervös .. men hoppas det släpper så fort jag sätter ner foten där! hoppas dom man ska jobba med snälla mot en :-) men de tror jag! dumt o tro nå annat ju hehe .. nä usch jobbigt o va nervös .. så ska man sitta på bussen nästan en timme ! hoppas radion har bra musik o bjuda på men de tror jag inte som vanligt ... dom spelar ju som vanligt bara samma musik! man får väl höra Jason Mraz Im yours 100 gånger innan man kommer fram så sjukt trött på den låten så man kan spyyy ..

lär göra mig klar o springa till bussen snart

see ya!

Kommentarer
Postat av: Carro P

Vart är det du jobbar? =)

2008-09-03 @ 10:08:58
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0