Morning morning ..


då va man vaken, vet inte va som händer innan jobbet nada förmodligen ! skönt de å.. nu vill jag ha mina vinterskor ..hoppas jag kan ha dom!! konstiga storlekar .. men tog nr 5 .. de va den som låg precis under 38 så de borde ju va rätt i think .. blir tokig annars, vill kunna ha dom på engång inge strul!! i dont like ..

nästa vecka är de planer för en uppsalatripp men min lön blir nog inte skit bra suck.. trodde ja jobbat mycke mer i agusti än va ja gjorde.. tyvärr .. leva fattig hela ¨nästa månada ... men sen får ja förhoppningsvis en bra lön!! Då kan man lika gärna tokjobba hela oktober också . . då har man ju mer pengar när november lönen kommer också tjoho!! :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0