Man borde nog dra sig mot



Ja man borde nog dra sig mot sängen snart , jag vet att jag kommer vara sjukt trött imorgon när klockan ringer 07.15! Ja mena .. va ju inte skit pigg när klockan ringde 08.15 imorse så.. men kan ju hoppas att man vaknar på den pigga sidan .. de är ju lixom inte helt fel!!

Justja shoppat lite nya saker igår två tröjor ett par skor halsband och en ring .. tänkte visa er dom nya inköpen någon dag men har inte haft någon ork till o fota de.. får se när jag har ork, hehe . . men "farfars" tröjorna jag köpte dom gillar jag grymt!! såå läckra .. skulle ha köpt en mörkblåa i valbo också men tänkte att de fanns säkert kvar i gävle men ack så fel man ska ha .. såklart fanns inte min storlek kvar där.. ska nog kila ner dit sen i veckan o se om dom fått in fler!! dom är grymma ...

va in på skohuset igår också .. tror ni inte dom har "uggs" kopiorna där för 99 kr!!!! sjukt bra kap .. men jag har ju redan beställt ett par så de kände lite onödigt o köpa ett par till .. :-)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0