Justja ..


Glömt och berätta att jag ska klippa och färga håret sen när jag har tid och råd blir antingen nu vid lön eller nösta!!! sätt en fin frilla .. ganska enkel.. men kort eller kort och kort .. typ till axlarna ?! o lite  lite kortare baktill.. ska iaf ha så ja kan sätta upp skatboet när man vill!! det är de enda som är drygt om man vill ha kort hår de är när man inte kna sätta upp det när man vill utan att man måste fixa de hela tiden isf!! hm och färgen är jag velig på meen de får jag se till att pyret kanske kan va smakråd till :):) åhh har en bild  i skallen hur jag vill ha de ... vill heltst typ göra de nu på engång .. fan mitt hår ser ut som påskris som har fått lega lite väl förlänge .. uh!! äh lär rusa ..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du vet väl att pyret är på Studio Q nu va? Hos henne klipper jag mig också nu eftersom jag fixar naglar på studio Q annars. :)

2008-09-20 @ 18:50:25
URL: http://sabina.enberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0