Höstrusk !!!


Fy vilket höstrusk det är ute, har varit fryssen hela dagen legat under massa filtar o nu värmde jens en vetekudde till mig och jag vart lite varmare, blä för sånt här jäkla väder! Dom ringde nere från jobbet o vela att jag ska komma o jobba tidigare imorgon 12-19 istället för 16-19 så de är ju bra!! Får se va tobbe har o säga, chefen .. han skulle vara där imorgon lät de som och då ska det disskuteras lön från min sida, shit vilka pissiga löner dom som jobbar inom restaurang branshen (<--Ni får ursäkta mina fel stavningar hehe)har !!! alltså nästan jobbigare o jobba inom de än handels eller de är de och man tjänar sjukt mycke bättre inom handels !!! Men men vem vet man kan ju alltid prata om de :)

Känns iaf sjukt bra att jobba där så nu har jag två extrajobb som jag trivs med!! kanon ju :)

Det är så overkligt, hur kunde de här hända?! Tänker på er i hans familj och nära vänner!
Linus, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0