Höst


Nu är hösten verkligen här, visst den är ju ganska mysig om det inte ska regna hela tiden!! Tycker det är skönt o vara ute när det är lite kallt och bart på marken .. så tycker jag vintrarna kan vara hehe .. fast det är ju lite mysigt när det är snö också!! men inte nå jäkla snöblask..

Ledig idag, ska väl bara gå runt i mina mjukisbrallor och bara vara idag! Finns inte så mycke annat o göra så,  skönt de å ibland! Imorgon ska jag jobba igen blir väl ca 4 timmar då också, sen jobbar man hela långa helgen! och nästa vecka minns jag inte om det blir så många pass .. joo på måndag jobbar man 12-20 så de blir lite timmar till! då ska jag stänga m sofie kul! :0)

ska dona lite i bloggen sen tänkte jag, fördriva tiden  lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0