Ge mig ..


Ge mig den 25:e så jag kan köpa min vinterjacka .. lite tunnare modell än den jag har just nu! den röda jag har är ju ruggigt varm istället .. den jag ska köpa är ju helt okej inte för varm och inte för kall sådär lagom!! ska hålla utkik på tradera o försöka vinna mig en billig tågbiljett till uppsala också, åh då får jag träffa mina älsklingar !! mellis och oscar har blivit så stora! inte sätt dom på typ tre månader?! om inte mer ... fyyyy ;-( så de lär bli ett MÅSTE och åka dit ..

ska dricka lite kaffe nu så man vaknar till liv, är i de där stadiet när man börjar bli trötter .. va ju ganska alärt o pigg när ja klev upp men nu börjar jag bli trött ..Zzz ! ! lite kaffe så är man på banan igen..

lär väl göra mig klar också..

toklängtar ge mig 1 DECEMBER NUUUU .. men ska ju jobba ganska mycke dom här månaderna fram över så det går nog fort! det ska bli så sjukt underbart o flytta !!!! ALDRIG MER GÄVLE .. uhhhhh !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0