Ett rån och jag som trodde de va ...


När jag gick ner på stan imorse för att möta jessica så får jag syn på att polisen har spärrat av en stor del av gatan på stan och jag får syn på en mopped som ligger vält ner på marken och en hjälm några meter bort .. jag trodde såklart de hade varit en olycka och tyckte de va hemskt .. men nu när jag kommer hem och läser på GD`s hemsida får jag se att det har varit ett rån.. usch tänk om man bara hade gått där lite tidigare så hade man nog sätt allt .. men tur är så verkar dom ha fått fast rånarena dumma jäklar som rånar en bank runt halv elva på morgonen haha .. dom lyckades ju inte skit bra :-))

Hemma nu.. SKÖÖÖNT sjukt trött!!skulle vara ledig på torsdag men det verkar inte bli nå av de.. ska nog hoppa in extra då.. skulle ju va skönt o vara ledig en dag men jaja .. de är ju bra att man får jobba :)



Lånat bilden från GD`S hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0