Det händer väl inte allt för mycke


Ne det suger och inte jobba haha .. sitter ju endå bara och ruttnar i den här jäkla stan och lägenheten .. vilken jäkla miss de blev o flytta hit ALDRIG MER GÄVLE punkt slut. sjukt less på denna stad umgås ju inte med en jäkel .. kan lika gärna tokjobba och sen åka iväg till ulandet o vila upp sig .. ska försöka få jens med på att boka en resa, bara komma iväg till värmen skulle va sjukt nice! ska bara tokjobba lite först .. fint de! skulle ju lixom inte vara helt fel o jobba som fan o ha något o se fram emot . .underbart!!

Nåja .. idag ska jag bara vara hemma .. kolla på tv och bara vara! skönt ibland, jobba imorgon .. längesen jag va på klädjätten o jobba nu.. känns som en evighet sedan .. men får inte träffa jenny trist .. ska jobba med den nya och B .. B kommer väl prata ihjäl mig men det är väl bra då får man dagen och gå haha .. närå skämt o sido.. ska bli roligt o jobba på ett annat ställe två dagar .. soft o ha två extrajobb .. få lite variastion *stavning?!*

Nä nu ska ja ta tag i disken o fundera på vad jag ska äta .. sen kolla på tv!


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0