Det är inte ofta de händer



.. att man får göra hamburgare till Dynamit Harry! haha.. han va in igår o käka .. han va då sig lik fast smalare .. nåja ska göra mig klar ska jobba idag igen 12-20 ... hoppas dagen fltyer på och att det är lugnt skönt de i bland å ;) ikväll skulle de ätas tacos men får nog bli imorgon om jag inte har tur att jens är i kungs när jag slutar .. annars får man ta bussen o då är man inte hemma förrän halv tio .. Jobba imorgon med kliva upp kvart över sju .. phuu !! men är nog ledig på söndag skönt en dag ledigt !!


NÄ nu måste ja skynda mig!!

återkommer!

Kommentarer
Postat av: jossan

coolt dynamitharry är ju värsta kändisen:P visst hade han sommarstuga i storvik?

2008-09-20 @ 01:30:57
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0