Då va snart helgen över och en ny vecka väntar


Det är alltid så kul att behöva sitta och vänta på den förbaskade bussen i en timme .. suck men tur att det inte händer för ofta! de är de som är lite minus med att jobba på helgen .. varför kan inte bussarna bara gå som vanligt för ? nåja .. riktigt surt är det iaf ibland har man tur och hinner med den första bussen ..

ruggigt pigg .. måste väl försöka sova snart så jag orkar upp imorgon, ska åka med jonas till sågmyra .. själv har man inte ett  öre på kontot så man får väl nöja sig med att kika, kul o komma iväg en sväng .. så imorgon ska jag ta halv tio bussen till storvik, sen åker vi vidare !!

fick min lönespec idag .. UNDERBART BRA LÖN, bästa lönen på hela året .. sjukt bra!! o nästa blir nog inte sämre .. såja .. så de ska se ut!!! och jag blir snart tokig .. vill köpa mig en peak mössa .. men hittar ju inte den  modellen jag vill ha !!! *suck* sätt två människor nu som har den mössan jag just vill ha .. måste nog fråga vart de har köpt dom.. dom verkar sjukt svåra o få tag i ..


köpte mig en mössa idag haha tyckte den va lite småsöt! 37 kr .. de va billigt de!! nä nu ska ja försöka sova ...

jobba mån tis ons.. sen ledig två dagar underbart

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0