då va det dags igen


Ja, dags o dra på sig arbetskläderna igen .. tycker nästan man bor i dom nu mera så igår va det skönt att dra på sig sina vanliga fina kläder för en dag men nu ska jag åter igen dra på mig dom .. skönt pass o jobba idag tackar .. Undra va man ska göra efter jobbet .. blir nog inge speciellt åker nog bara hem o tar det lugnt blir ju jobb i några dagar nu så :-) Träffa matilda igår på stan vi prata om att köra  en utgång nästa helg, de tycker jag låtar heelt perfekt!! Längesen man umgicks med henne ..

ganska seg nu känner jag, ZzzZz skulle helst vela lägga mig under de varma täcket igen meeen jobbet kallar! får göra de när jag kommer hem sen istället :0)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0