Bara massa bra på tv ikväll!


Turen på min sida bara massa bra på tv ikväll kanske sjukt bra!? Då har man något o göra *skratt* tror jag inerst inne är en arbetsmänniska som MÅSTE jobba, man blir ju fan tokig på o bara vara hemma och inte göra något!? Tack gode gud att jag fått chansen och jobba sjukt mycke .. imorgon ska jag skriva upp mig på mer pass här ska det jobbas och sparas pengar .. jag vet att jag är ruggigt dålig på o spara men MÅSTE, alltid bra och ha ett sparkonto där man har pengar ifall det händer något!! Det är mycke man vill spara till.. dumt o inte börja spara menar ja?! gör ju endå bara av med pengar på massa strunt oftast fast man har kläder ska man ju köpa mer, galet! ska köpa mig en vinter/höst jacka när lönen kommer och ett par nya vinterskor sånt man måste ha sen ska man inte behöva köpa mer tycker ja.. då kan man lika gärna spara ! vi får hoppas det funkar .. den här årstiden gör man inte mer än jobbar skit tid igenligen men ack så mysigt ibland när det är lite småkyligt o man har en varm jacka o är ute och går ! mm sweet ...

Kanal 3
16.00 Top Model
19.30 Sjukhuset
20.00 Top Model 10

Kanal 4
20.00 IDOL 2008

Kanal 5
20.00 Roomservice klassiker
21.00 Vem kan slå Filip och Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0