Ännu en dag avklarad!


Kom hem strax`s innan nio hoppa in i duschen, gick bra och jobba idag vart 4 timmar .. kanon! Nu har jag skrivit in mig på riktig många passa, sjukt bra! ska skriva in mig på lite fler på tors tänkte ja! sjukt nice och ha två extraknäck .. ett på klädjätten då jag har "fasta" pass och de andra då jag kan välja själv vilka dagar o passa jag vill jobba .. nu jäklar ska det sparas PENGAR!! :0) varför ska de va sååå svårt .. hm det är nog för att man inte får så mycke lön .. men nu jäklar ska pengarna rulla in på konto, passa på o jobba som en tok så man får in lite !!

Imorgon är jag ledig, fanns inge pass till mig då .. undra va man ska göra då? sjukt glad att jag sökte de här extrajobbet jag har nu.. va fan skulle man göra om dagarna annars? skulle aldrig palla o bara gå hemam o glo.. hellre massa extrajobbar tjänster än bara vänta på att de ska dyka upp fasta tjänster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0