Jobba,jobba,jobba ..


Gör inte så mycke annat än jobbar tycker ja, men man ska ju inte klaga!! man kunde ju lika gärna haft oturen o bara gå hemma och det är ju inte sådär SKIT KUL! Dom ringde och fråga om jag kunde komma tidigare idag och visst kan jag göra de, bara glad att man kan få mer timmar! skadar ju endå inte o åka dit tidigare .. så ska dricka lite kaffe o göra mig klar börjar tolv istället för fyra.. fin fint :-)

Imorgon kommer jossan hem, weho! då ska vi åka in till gävle o strosa på stan, fast jag jobbar först 11-16 men ska försöka hinna med fyra bussen men de ska inte vara några problem .. känner mig lite stressad dör morgondagen.. ska hitta 25 års present (ute i sista sek..) o så lär jag ha nå fint o ha på mig till lördagen!! orkar ha nå gammalt fult :-D såg redan igår va jag skulle få för lön men vet inte vilket ställe det är ifrån hmm.. fan om det är krångel från storvik.. blir ajg tokig!! vi får se..

höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0