Tisdag


Ska börja göra mig klar sen ut i regn o rusk ! ska ta bussen till sandviken sen åka och köpa present till Jens pappa som fyller år idag,grattis ! ska köpa en tonig idag också, tack elin för svaret ! sjukt fin färg ..hoppas den blir lika fin på mig ! *skratt* tycker om min färg ja har nu m slingor o så! MEN orkar inte pilla med att färga utväxten o hitta dne fina färgen .. så ja kör på o färga över allt bara ! Snabbt o smidigt helt enkelt :-)

Så om jag nu hittar färgen så blir det färga håret ikväll så får ni ev se hur det blev tomorrow !!Fan typ lite gråtfärdig faktiskt !  suttit o kollat på masssor m resor speciellt till THAILAND - PHUKET! fan fan fan ... varför sparade man inte pengar !!! *leess* hade såå gärna vela åka dit igen speciellt nu mars lr feb!! visst om ja tokspar pengar har jag råd med resan men då är det ju fickpengar som man måste ha också.. det skulle va så jäkla nice o åka igen, i looove thailand!

Hoppas Tobbe inte kommer o jobbar i januari ... då betyder d lite jobb i storvik.. men om han gör de då MÅSTE jag leta mer extrajobb ... hmmmmmm fan va svårt d ska vara m jobb ! *stor suck* man får helt enkelt tokleta !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0