Nuså,nu är det inte många dagar kvar ..


Ja, det ska bli så sjukt skönt o flytta .. jag va less på att åka buss för någon vecka sedan men då vet ni inte hur man känner nu.. fyfan så sjukt glad för att vi ska flytta !!! Då går det fort o åka mellan jobben iaf .. tack!!

Igår va det full fart hela dagen upp klockan 06.15 åkte till uppsala o va barnvakt hela dagen lång .. kom hem runt tolv inatt ! Upp tidigt idag för o åka till HOFORS o besöka tandläkarn, känner mig lagomt seg nu känner jag .. kom hem ett igen!! bussfan o åka sakta ibland ..


nåja .. ska sluta klaga, igår va det jättetrevligt iaf! busa m smågrabbarna .. syrran shoppa på rean på hennes jobb .. fick 4 tröjor,en jacka och ett par byxor för 280 spänn .. inte illa ! syrran kan de där med o hitta kap lär jag säga!! bara kappan hade gått på 598:-  o nu betala man ynka 110:- sjuuukt bra!

nu ska ja fixa lite o äta mat tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0