Jag vill ju lixom åka helst nu på engång !!!



Åh man får ju sån sjukt ångest !! varför sparade man inte pengar till en thailands resa nu i vinter igen !!!! fan.. sjukt va man vill åka !! Suttit och kollat på vings alla resor till thailand och karon sjukt många gånger nu.. Blir ju snart galen, vill ju komma iväg !! Man kanske ska försöka pricka in en bra sista min och dra sen! skulle fan inte va helt fel, less på de här kalla sverige !! bhuuuuuuu... Ja om jag är duktig och spar de jag tänkt har jag råd o åka på en sista min! men med vem?! Jens måste ju spara också för o komma iväg!! jag ska spara iaf .. synd att man inte kan åka solo .. inte så roligt ! hoppas jens börjar spara så vi kan dra !! skulle lixom inte sitta så feeeeeeeeeeeeeeel :0) *så länge får jag drömma vidare ...*


nä nu ska ja dra på mig vinterjackan o gå ut i KYLAN haatar kyla .......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0