Dåså åter igen lördagmorgon ..


Veckorna och Helgerna bara rusar iväg i storm steg helt sjukt enligt mig ! Har precis gjort mig klar bara lite små "piff" kvar sen ska jag traska mot bussen tack o lov så är det torrt på marken o inge snö (va jag ser från sovrumsfönstret..) Igår va det en seriekrock i Kungsgården .. usch hemskt hoppas ingen skada sig allvarligt ..

Imorgon är jag ledig mm sweet .. skönt o jobba varannan dag känner jag .. man blir ju inte lika sliten.. men hoppas man hinner fylla i schemat i januari (man ska vara först .. )annars får man knappt tidier så .. hoppas dom börjar m schema snart .. lär lägga undan lite pengar från den här lönen .. skönt o ha lite ifall att man inte får jobba på så mycket .. man vet aldrig .. nåja nu lär ja sluta skriva massa strunt ..

ha d gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0