Då va det en ny vecka .. dock knappt nå jobb


Lite små surt .. jobbar bara måndag och tors .. ont om tider ! men men .. tur att jag fått några pass i sandviken!!! Ger ju sjukt mycke mer än o jobba i storvik men måste ju skrapa ihop de man får.. den här lönen som kommer nu kommer va den bästa på heela året .. alltså då räknar ja från båda ställerna . då ska det SPARAS kan jag lova !! sen ska ja försöka spara så mycke som d går .. men efter jul blir det ev inge jobb i storvik mer .. då chefen ska börja jobba .. men men bara söka mer extrajobb ..

åhhh om allt går som vi vill så HOPPAS jag att vi får flytta in nästa vecka snääällllaaa.. hålla tummarna : -))

Kommentarer
Postat av: Sannaa

Hoppas du får en bra måndag :)

Läs och kommentera gärna min blogg.

Kram

2008-11-17 @ 09:14:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: thyran

Taack! Tyvärr minns ja inte va färgen heter... Eller det va en toning, färgen heter mörk mahogny och ja tror den heter county color eller nå liknande!:)

2008-11-17 @ 19:33:13
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0