snacka om flyt??


som sagt åkte till valbo ihopp om att hitta ett par jeans, jag visste att det fanns ett par fina inne på Gina .. men 600 kr snål som man är haha .. men tänkte iaf prova dom och om jag kan ha dom så slår jag till så slipper jag leta .. Kommer in på Gina då ligger precis dom jeansen på REA bordet, hur bra är inte de då?? inte va de rea på dom i gävle .. woho så 300 gav ja inte illa!! igår när vi va där kolla jag på ett linne med spetts som ja tänkte köpa men hitta inte min storlek o jag orka inte leta .. men såg dom idag så ja tänkte kolla om storleken fanns nu när de fanns fler av dom ... o ja de fanns de och de va REA på dom med .. haha sjukt bra enligt mig sånna kap man ska göra!! :-))

har precis färgat håret.. ska fixa lite tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0