Sjukt roligt lär jag säga !!


Japp vart fest i torsdags och igår har haft så sjukt roligt ! umgåts med vänner som man inte umgåts med på länge riktigt roligt har det varit ! vart lite väl lång fest igår kanske haha.. men har då aldrig skrattat så mkt som jag gjorde igår de va roligt !!! kom hem runt fem imorse .. toppen kväll ! Helt oplanerat men endå vart det så lyckat.. inge dålig idag heller sjukt bra ?!=)

Har fått låten poker face med Lady Gaga på hjärna .. ruggit bra ! Får se va som sker på nyår .. no plans ! oftast så är det då man har roligast då man inte planerar !! :) kul att jessica har varit med på dom här två festerna .. äntligen !! go girl!

idag händer det inte såå himla mycket .. känner lite seg o trött.. men inge illamående så det är nice ! tänk om man kunde må såhär bra jämt efter att man festat ..

bjussar på två pics sen igår !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft jättekul jag oxå:-)

och har typ lyssnat på Pokerface ca 100 gånger idag..hehe...minnen!!

2008-12-28 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-28 @ 21:50:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: jessica

va fan..kom inte mitt namn med på första inlägget..??

2008-12-29 @ 16:01:20
URL: http://promenadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0