Ny vecka nya tag !


Såå segt och kliva upp imorse vill ju bara sova lite mer! men noep, dags för jobb! ska börja göra mig klar .. får se om bussen är i tid idag men det är väl som vanligt ! Den kommer aldrig i tid .. Hatar när man tokstressat till bussen o det är ca 3 min kvar tills den går o man kommer fram precis , nä då får man vänta sjukt länge!! Nåja ska jobba till 19.10 .. sen ska jag hem o bara slappa sweet !! Hoppas dagen gåår fort.. Igår vart hyllorna uppsatta i våran skrubb skit bra vart det!! ska knäppa lite kort på det ikväll om jag orkar.. men brukar vara ganska pigg när jag kommer hem!

Va dagarna går fort ! snart är det jul, galet! Nästa vecka är det dags för årets första julbord med jobbet kanon! som man längtat efter prinskorvar,köttbullar osv osv.. :-D göööött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0