Fredag åter igen ..


Då va det dags för fredag igen, galet ! Känner mig lite trött o seg, håller på och tvättar o så har jag hunnit varit hem till jessica och hjälpt henne och skottat utanför huset .. sjukt mycke snö! härligt när det vräker ner .. ska de va så ska de va lixom !!

Ikväll händer det inte så mycket bara ta det lugnt o äta nå gott i think .. men vet inte riktigt vad man ska äta ! hmm .. skulle vela äta nå smarrit .. får se va man hittar på ! Lär ju kolla på idolfinalen också, går ju inte o missa .. så det får bli en myskväll helt enkelt .. ikväll får det nog bli en kopp glögg o pepparkakor också mumms ..


Nästa helg kommer jossan hem också ROLIGT!!! henne har jag saknat ... hon är en bra tjej hon!! hoppas hon stannar för gott snart !!! ;-D

nä nu ska jag fixa lite höörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0