fan jäkla skit,



mina favorit jeans har gått sönder, och jag köpte en fin skjorta på h&m idag utan att prova den men den satt absolut inge bra!! fanfan suuuck ..tur man har så åker jag o jonas in imorgon o lämnar tillbaka skjortan och då lär jag HITTA ett par fina jeans annars har ja inga.. men borde finns nått fint par på JC... annars blir ja less! tur att han vela följa med annars hade blitt lite less.. mina äslakde favvisar !! nåja dags med ett par nya favoriter ..

imorgon blir det fest.. kuuul!! ska vi göra tunnbrödsrullar med fyllning i, snittar .. mumms!! ska göra lite tonfiskröra när jens kommer hem smarrit, tänk va ja hatar tonfiks men när man gör en röra bllre supergott!! tummen upp ..

håller på och tvvättar, tar en jävla tid .. en maskin tar ju över en timme o bli klar!!sjuuukt ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0