tröttast.com


Gäääsp!
Trodde de inte var sant när klockan ringde imorse, de va längesen jag va såhär trött !!! kanske inte så konstigt, somna elva och vaknar tio över två av att jens kommer hem från krogen eller vart han nu hamna han kanske vart kvar hos T också nåja när han ska sova så kan inte jag sova, för han är förkyld då låter det riktgt illa från han *skratt* o så snarkar han sjukt mycket .. bara ta sitt pick o pack o lägga sig i data rummet, men somnar endå inte om förrän 1 ½ om intre mer!! men men så äre :)

Nä nu lär jag göra några snabba ryck o dra mig till bussen senare!

tjing

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag är också jätte trött... usch!

2008-08-23 @ 08:10:01
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0