Onsdag kväll!



Fick se vad jag skulle få för lön idag, den va riktigt bra om man ska gemför med dom senaste månaderna !  så nu blir det till och köpa en almanacka/planering ! De är ju alltid bra och ha, skriva upp vad man ska göra osv, kanoners ! sen ska jag lägga undan en del till flytten, jag längtar sjukt mycket till 1 december !!




Dom här hitta jag på en hemsida, www.wettergrens.se! super söta !

Idag har jag bara jobbat och sen när jag kom hem gjorde jag sambal olek sås med kotellet!och ris, mumms ! Imorgon är jag ledig, nice nice .. får se vad man ska hitta på? planerna är att jag ev ska åka till jessica, om hon har tid för mig dvs :-D ska språka lite med henne på msn om hon är vaken ..

 
mina tatueringar, jag vill göra en till! men jag vill göra en på sidan av magen, vet inte va det ställe heter hehe! men det skulle va grymt, har en bild i hjärnan hur den ska se ut ! ! men den går nog på några loppor om man ska göra en.. så det får vänta tills man börja tjäna lite mer pengar..

trött på o vänta på och få svar om jobbet, men som sagt tror dom har valt en färsking .. (en helt ny) vet inte varför jag har en sån känsla men men .. återsår och se hur det slutar! om jag inte får de jobbet lär jag söka nå annat, tråkigt men sant! jag som stortrivs på jobbet.. speciellt när man har så bra arbetskamrater då går det att jobba ännu bättre!

Laddar upp lite bilder på våran lägenhet tänkte ja brist på annat ! hehe

   

Här kommer lite gamla / NyA bilder

     
   
    
   
   
   
   
   

Kommentarer
Postat av: CARRO

VART HAR NI KÖPT ERAN TVBÄNK?!??!?!?!?!



pussoKRAM

2008-08-21 @ 23:48:27
URL: http://annacarolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0