Misslyckat !


Jag som hade sätt fram emot att äta en bit kladdkaka men såklart vart den inge bra!! den vart ju som typ en sockerkaka inte ett dugg kladdig ? jag är kass på och göra kladdkaka :-p trökigt! får nog ta hit sandra så hon får göra en riktig kladdis för hon kan hon!

som ni ser har jag donat lite i bloggen, vart väl helt okej men för att får de sådär superbra som man vill lär man väl sitta ett x-antal timmar,men de här får duga så länge! nu har solen kommit fram lite också jag sitter inne .. har inget o göra och jag vill inte gå ner på stan själv, ingen höjdare precis ! får tagga tills imorn då jag och jossan ska festa wehoho!

Ikväll får det bli varmamackor med tomat skinka och "vitlökskladd" haha minns inte va de heter men man har de på istället för smör mumms :-D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kladdkaka är så gott :)

2008-08-06 @ 17:11:52
URL: http://rebeckaovergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0