Jobba jobba ..


Yes, ska väl göra sig klar för sista veckodags jobbandet för denna gång, har ju jobbat extra på jobbet i två veckor nu och idag blir det sista dagen där fast jag har ju kvar helgerna, så ska jag jobba hela helgen ... Dop imorgon också!! måste nästan åka in en sväng på lindex i sandviken imorgon innan vi åker till kungs.. måste kolla efter nån söt klänning annars får man väl ta någon ful trasa man har hängandes  i garderoben!!

justja idag ska jag ringa om jobb också .. har redan hört lite bra saker!! tex att jag ska komma o PROVJOBBA,inte illa!!!! får se va han säger mer idag .. hålla alla tummar nuuuuuu :-)


Sylver - One World One Dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0