JAG VILL FLYTTA NU!!


fyfan va jag är trött på att bo här!! jäkla skit ställe.. finns ingen o umgås med händer inget.. vill bara flytta nu på engång!!! suttit inne hela dagen har inte velat satt min fot utanför dörren, regn regn & åter regn *suck! Nä usch sjukt less på o bo här, ska bli ruggigt skönt o bo i kungsgården sen! då kan ja åka o hälsa på pappa ofta och min bror .. så kan jag gå ner till jessica o umgås m dom.. ge mig 1 DECEMBER nu tack..

Imorgon ska jag jobba de ska bli skönt o göra något och träffa mina underbara arbetskamrater!

Nu ska jag lägga mig på soffan o glo på tv och äta ostkrokar, sen ska jag läsa bok och sova så det blir tisdag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0