Hungrig, redan?


haha, har inte ätit nå frukost! så man får väl skylla sig själv, men är inte nå sugen på frukost lutar mer åt mat ! *skratt* gjort iordning köttfärsås igår så jag tänkte koka lite makaroner senare vid tolvtiden och äta de.. får vänta en liten stund till :-D

Idag händer det väl inte så mycket skulle jag tro, blir nog mest bara vara hemma.. skönt de å! blir ev fest imorn med jossan eller det blir de.. hehe sen får vi se om jag festar fre lör eller om jag bara tar lör :) har inte riktigt bestämt mig än, får se när jens kommer hem .. planerna är att han ska åka hem fredagmorgon men som det lät igår kväll så kanske dom kommer hem ikväll, dom andra som är i sveg/östersund skulle ev avbryta letande ikväll.. dom hade bara ett ställe kvar och leta på ..

ska iaf ner och bara strosa runt på cityfesten någon dag med jens tänkte ja, äta nå gott och kika ! :)Åhh, jag vill flytta!!! vart så fast i den där lägenheten!! gillar den grymt :) riktig mysig!

DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da Box, man blir ju riktig festsugen när man hör låten haha! imorgon jossan äre fest som gäller :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0