Grillat,sugen på ost och kex!


Igår efter jobbet åkte jag till kungsgården, jens och stoffer hämta mig vid bussen sen åkte vi vidare till storvik för att handla inför grillningen! Väl hemma hos jens mamma & pappa starta vi grillen och åt! mummds.. efter det satt vi alla som var med och prata o umgicks, planerna efter de var att vi skulle hem till jens syrra och sova där sagt och gjort åkte vi dit trunt halv elva .. när vi kommer dit möter vi jens systers kompisar i dörröppningen som varit där och ätit ost och kex! det såg så smarrigt ut ! så nu är jag sugen på ost och kex med massa olika frukter och alkoholfri cider, muuuummms!!! så då vi får lön tänkte jag slå till på en myskväll med ost och kex, tända ljus och umgås på kvällskvisten kolla på nå bra på tv! inte ofta man gör det :)

sitter i kungsgården nu väntar på att jens ska bli klar ute så vi kan äta upp resterna från igår, grillat! sjukt gott de ju .. sen ska vi nog åka hem mot Gävle igen .. Jobba imorgon och sen blir det jobba extra några dagar nästa vecka sjukt bra! får man lite bra löner i agusti och september! alltid nått ! så mycket man vill köpa .. när jag och jens va på IKEA i veckan fick vi synd på två garderober som vi vill köpa .. så vi får se om vi slår till! beroende på min lön såklart annars får man försöka spara lite pengar o köpa det sen när det närmar sig flytt :)

Hur gick arbetsinterjuven?!
Hmm.. den gick bra! men jag kan inte kalla den en arbetsinterjuv, han fråga bara mest allmänna frågor inget speciellt alls ! jag känner att jag inte har så stor chans o få jobbet, riktigt trist! trivs ju och kan jobbet men endå känns det som att jag inte får det .. känns bara  så tråkigt nog :/

uppdaterar mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0