Dagen före den stora dagen


Japp imorgon gäller de, jag hoppas jag gör bra ifrån mig fast jag är och kommer vara toknervös o jag hoppas nervositeten släpper efter ett tag! Nåja jag gör så gott jag kan... om jag inte får de så får jag de inte bara så enkelt lixom! men jag hoppas !

Sovit i kungs hos jens syster sen imåndags och nu är vi hemma, gjort hemmagjorda biffar mums .. fast dom vart lite väl smakrika om ja säger så hehe bättre än inge smak alls !

har precis fått hem adobe illustrator så nu ska jag nörda lite :D

Kommentarer
Postat av: jessica

Det kommer gå jättebra! Svara som du själv känner så går det kanon...och skryt på lite du :-)





Lycka till!!

2008-08-13 @ 21:52:49
URL: http://promenadflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer gå jättebra! Svara som du själv känner så går det kanon...och skryt på lite du :-)





Lycka till!!

2008-08-13 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0