Då va man hemma ..


Kom hem för en liten stund sedan, skulle kuta till bussen  och försöka med bussen som  gick 15 över tror ni jag hann då!? trots att de va ca 4 min innan den skulle gå så åker den förbi när ja nästan va framme.. traska ner mot stan börjar närma mig nästa busshållsplats.. då KOMMER 41:AN!!!!!!!!!!!!!!!!! o jag va nästan framme .. tror de va två 41:or som gick ... snacka om oturs dag! suck.. Imorse hitta jag inte mina busskort .. sprang runt som en tok och fick väcka jens yrvaken som han var hitta han mina busskort och jag fick kuta till bussen och jag hade iaf  tur den hann jag med fast den va ca 3 min tidig ! Nåja hemma nu.. dagen har gått fort, jobb imorgon 10.00-17.00 ..Längtar till lönen kommer .. kanske ska ut o äta då! mumms !! :-)


nu måste jag fixa matlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0