Åter igen tillbaka till vardagen!


Nu är årets cityfest över och man kan luta sig tillbaka till vardagslivet igen, igår va jens och jag ner på stan och käkade, käkade grekiskspett i bröd! De hände en rolig grej när jag skulle betala, maten kosta 50 kr och jag betala 60 kr i tjugor och får tillbaka en femtiolapp, haha så jag betalade endast tiokronor för maten! kanon de ju ;)

När vi hade strosat klart på stan drog vi oss mot kungsgården och umgicks med jens mamma.pappa,syskonsöner och hans syster! får se om vi åker dit idag eller hur vi gör, åhh jag ruggigt hungrig! så sugen på mat från Malysia :-p

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Hejsan:)

Allt bra idag ?

2008-08-10 @ 13:26:38
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0